Bez różnicy czy to podsłuch czy to jakieś ubezpieczenia Hestia Warszawa.

2013-06-12 02:12

Prawda jest niestety taka że przedstawiciel handlowy ma trudne życie. Postrzegany jest jak jakiś oszust, który chce tylko wyłudzić pieniądze od jednostki dla jakiegoś koncernu i przy tym sam się nachapać i zarobić czyimś kosztem. Zwłaszcza tak są postrzegani doradcy finansowi bo te usługi są najmniej widoczne, wiadomo nawet jak się sprzedaje ubezpieczenia Hestia Warszawa to się długo płaci, bardzo długo bo to po kilka a nawet kilkanaście lat i dopiero wtedy można mieć z tego zysk. A najgorsze jest to że teraz wszystko można samemu przez Internet robić – ubezpieczenie Hestia Warszawa, czyli bezpośrednie ubezpieczenie, głównie chodzi o ubezpieczenie przez Internet, bo tak jest łatwiej, szybciej, nie ma z tym żadnego problemu, ubezpieczy się ten kto chce, ten kto ma świadomość tego jak jest to istotne, nie trzeba nikogo namawiać, zachęcać ani nic takiego robić. Nie mówiąc o tym że ubezpieczenie direct jest najtańsze. Dziesięć lat pracowałem jako przedstawiciel handlowy i zawsze było dobrze, może te góry pieniędzy które niektórzy pracodawcy obiecali nie były takie wielkie ale zawsze jakoś się dało, zawsze zarabiałem tyle że  mogłem utrzymać nie tylko siebie ale też rodzinę, teraz to zupełnie inaczej wygląda, chyba bez różnicy co się sprzedaje. Bo sprzedawałem prawie wszystko, wyczytałem w Internecie na jakimś portalu, jak facet powiedział że najdziwniejsza rzecz jaką sprzedawał był tani podsłuch, ja też je sprzedawałem ale nie wiem czy była to najdziwniejsza rzecz jaką sprzedawałem, choć z drugiej strony, tyle tego wszystkiego sprzedawałem w życiu że nawet nie wiem co można by uznać za bardzo dziwne. Sprzedawałem kiedyś robaki, ekologiczne farmy były tym zachwycone. Ale podsłuch też był jedną z najdziwniejszych rzeczy.