Dozownik wody, spotkanie i peruki z włosów naturalnych

2018-01-25 17:30
Dozownik wody, spotkanie i peruki z włosów naturalnych     
Z roku na rok staram się poprawiać wydajność naszej cukierni, w której pracujemy rodzinnie. Od czasu do czasu dostaję zaproszenia na spotkania z przedstawicielami handlowymi, którzy oferują nowości na rynku jak i sprawdzone sposoby na usprawnianie produkcji. Na ostatnim spotkaniu zaproponowano mi dozownik wody, który możemy podłączyć do dowolnego mieszalnika. Przyznam, że pomysł był naprawdę dobry ponieważ po zaprogramowaniu dozownik wody dodaje odpowiednią ilość płynu niezbędną do przygotowania ciasta na chleb czy bułki. Zastanawiałam się nad tą inwestycją kilka dni i uznałam, że warto wydać odpowiednią sumę by usprawnić naszą cukiernię. Skontaktowałam się z panem Nowakiem i złożyłam zamówienie. W ciągu dwóch tygodni nastąpi realizacja zamówienia. Miałam w planach coś jeszcze gdyż mama poprosiła mnie o przysługę. W związku z przebiegiem leczenia nowotworu potrzebowała peruki by polepszyć swoje samopoczucie. Wiedziałam, że czuje się źle widząc wypadające włosy po każdej kolejnej terapii. Kiedy ostatni raz się z nią widziałam wspominała, że chciałaby zobaczyć peruki z włosów naturalnych. Myślę, że to rozwiązanie sprawdzi się zwłaszcza, że mama zawsze bardzo dbała o swój wygląd. Znalazłam w internecie lokal gdzie oferowane peruki z włosów naturalnych. Zapisałam adres by udać się tam wraz z mamą. Wizytę w sklepie zaplanowałam na sobotni poranek gdyż tylko tego dnia miałam odpowiednią ilość czasu na to by dobrze dobrać perukę dla mamy. Z pewnością spędzimy tam sporo czasu na przymiarkach.
Z roku na rok staram się poprawiać wydajność naszej cukierni, w której pracujemy rodzinnie. Od czasu do czasu dostaję zaproszenia na spotkania z przedstawicielami handlowymi, którzy oferują nowości na rynku jak i sprawdzone sposoby na usprawnianie produkcji. Na ostatnim spotkaniu zaproponowano mi dozownik wody, który możemy podłączyć do dowolnego mieszalnika. Przyznam, że pomysł był naprawdę dobry ponieważ po zaprogramowaniu dozownik wody dodaje odpowiednią ilość płynu niezbędną do przygotowania ciasta na chleb czy bułki. Zastanawiałam się nad tą inwestycją kilka dni i uznałam, że warto wydać odpowiednią sumę by usprawnić naszą cukiernię. Skontaktowałam się z panem Nowakiem i złożyłam zamówienie. W ciągu dwóch tygodni nastąpi realizacja zamówienia. Miałam w planach coś jeszcze gdyż mama poprosiła mnie o przysługę. W związku z przebiegiem leczenia nowotworu potrzebowała peruki by polepszyć swoje samopoczucie. Wiedziałam, że czuje się źle widząc wypadające włosy po każdej kolejnej terapii. Kiedy ostatni raz się z nią widziałam wspominała, że chciałaby zobaczyć peruki z włosów naturalnych. Myślę, że to rozwiązanie sprawdzi się zwłaszcza, że mama zawsze bardzo dbała o swój wygląd. Znalazłam w internecie lokal gdzie oferowane peruki z włosów naturalnych. Zapisałam adres by udać się tam wraz z mamą. Wizytę w sklepie zaplanowałam na sobotni poranek gdyż tylko tego dnia miałam odpowiednią ilość czasu na to by dobrze dobrać perukę dla mamy. Z pewnością spędzimy tam sporo czasu na przymiarkach.