Klimatyzacja LG, skup aut Słupsk i oferta.

2014-10-20 23:47
 
Próbowaliśmy sprzedać nasze stare auto od dwóch miesięcy. Przyznam, że był to niemały kłopot ponieważ większość kupców rezygnowała. Samochodem nie poruszaliśmy się od dawna więc stał na uboczu podjazdu. Dawno kupiliśmy nowszy model i zostaliśmy z niepotrzebnym złomem. W internecie natrafiłam na skup aut Słupsk. Na stronie głównej znajdowało się wiele informacji dotyczących przyjmowanych samochodów. Dla firmy nie miało znaczenia to czy pojazd jest po wypadku czy też posiada uszkodzenia. To była propozycja dla nas. Skup aut Słupsk znajdował się całkiem niedaleko więc wybrałam się tam osobiście starym autem do wyceny. Nie spodziewałam się wiele ze względu na bardzo slaby stan karoserii. Niemal każda blacha posiadała ślady korozji a lakier dawno wyblakł. Miałam pewne plany. Wiele osób z pewnością marzy o klimatyzowanym mieszkaniu. Ja również w upalne dni chciałam odpocząć w chłodnym miejscu by skryć się nieco przed męczącym upałem. Obawiałam się jednak, że klimatyzacja LG będzie zbyt kosztowna jak na mój budżet. Nie poddałam się jednak i znalazłam przedsiębiorstwo, które zajmuje się zarówno sprzedażą jak i montażem. Sądzę że klimatyzacja LG będzie najodpowiedniejsza więc z taką myślą udałam się do biura po poradę. Jeden z przedstawicieli handlowych dokładnie wyjaśnił mi ofertę firmy. Przyznam, że przekonał mnie do zakupu. Moje mieszkanie nie jest duże więc cena nie powinna mnie zaskoczyć. Aby jednak poznać cennik musimy umówić się na pomiary. Poprosiłam o przybycie następnego dnia około godziny dziewiętnastej.