Nagrobki są drogie a elewacje drewniane tanieją.

2013-11-08 03:13

Jak w każdej rodzinie kilka dni przed pierwszym listopada poszliśmy na cmentarz aby oczyścić rodzinne bardzo ładne nagrobki. Spotkałam na miejscu wielu znajomych, którzy pojawili się tam z takim samym zamysłem. Córkę i mnie czekało mnóstwo pracy. Między innymi musiałam oczyścić dokładnie nawierzchnię nagrobków. W ciągu roku pojawiło się tam mnóstwo plam i narośli. Na szczęście zabrałam ze sobą wiaderko, szczotkę oraz preparat do oczyszczania marmuru. Ładne nagrobki regularnie myte nie wymagają zbyt wielkiego trudu więc w ciągu godziny wszystko wyglądało jak należy. Nie był to jednak koniec naszej pracy, ponieważ były to ładne nagrobki mojej rodziny. Mąż pochodzi z innych stron, gdzie musimy dostać się samochodem. Zaplanowałam to jednak na inny dzień, ponieważ robiło się już późno. Prowadzimy własną działalność od dwutysięcznego piątego roku. Mąż zaczął montować rewelacyjne elewacje drewniane gdy stracił stanowisko w poprzedniej firmie. Długo szukał pracy, która byłaby na tyle opłacalna by utrzymać rodzinę. Niestety proponowano mu najczęściej najniższą możliwą stawkę. Pomysł na rewelacyjne elewacje drewniane podsunął nam mój brat, który przeprowadzał remont swojego domu. Mąż otrzymał od niego zlecenie, które zgodził się wykonać. Uznaliśmy, że może być to genialny pomysł na interes,ponieważ Wojciech posiadał odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje. Znalazł kilku pomocników, którzy również poszukiwali pracy. Stworzyli ekipę, dla której liczyło się zadowolenie klienta. Po kilku pierwszych zleceniach zaczęły napływać kolejne. W końcu nie martwiłam się o nasz byt.