Okucia kaletnicze, firma harvest i stajnia.

2014-08-29 15:31
Kupiłam sobie niedawno nowe buty z bardzo ciekawymi metalowymi zdobieniami. Pomyślałam, że warto sprawić sobie torebkę pasującą do tych wzorów. Nowa torba powinna mieć okucia kale tnicze w kolorze starego złota. Z pewnością znajdę taki model ponieważ w ostatnim czasie to bardzo modny motyw. Wybrałam się do swojego ulubionego sklepu z torebkami. Ku mojemu zdziwieniu większość towarów posiadała okucia kaletnicze i były bardzo podobne do tych na obuwiu. Zaczęłam przeglądać torebki, które mnie najbardziej interesowały. Wybierałam pomiędzy czterema modelami i zdecydowałam się na najbardziej praktyczną. Lubię gdy w torebce wszystko się mieści, im większa tym lepsza. Co prawda nie wypełniam jej po brzegi ale często pakuje do takiej torby nawet niewielkie zakupy. Miałam pewne plany. Posiadam sporych rozmiarów stajnię a w niej dwadzieścia koni. Jakiś czas temu rozpoczęliśmy kursy nauki konnej zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Większość koni to rodowodowe championy, odziedziczyłam stajnie po swoim ojcu, który wszystko zapoczątkował. Na dzień dzisiejszy nie muszę już pracować w stajni, zajmuję się raczej sprawami rachunkowymi w biurze. Stajnia przynosi ogromne dochody wiec zatrudniam kilka osób, które pielęgnują konie i prowadzą zajęcia. Pomyślałam, że warto zainwestować w odzież Harvest aby każdy pracownik wyglądał bardziej profesjonalnie. Odpowiednie logo na kurtkach i koszulkach będzie dobrze wyglądać i klienci to zauważą. Otrzymałam katalog harvest i wybrałam ubrania z najnowszej kolekcji, która była dostępna. Niebawem dokonałam zamówienia.