Profesjonalna wytwórnia opakowań Gdynia oraz domy drewniane gorzów.

2014-01-05 16:05

Często rozmawiam z mężem o budowie domu letniskowego. Zawsze chciałam mieć swoje zaciszne miejsce nad jeziorem. Przeglądaliśmy mnóstwo ofert, gdzie znajdowały się domy drewniane gorzów na sprzedaż. Byłam zdecydowana na zakup i posiadałam przeznaczoną kwotę na ten cel, jednak wciąż nie wiedziałam na które ogłoszenie się zdecydować. Przeglądałam raczej duże domy drewniane gorzów z możliwością pobytu przez cały rok. często w zimowe wakacje wyjeżdżamy całą rodziną więc nawet tam będziemy mogli odpocząć. Spośród ogłoszeń wybrałam pięć ofert, które chciałam obejrzeć. Umówiłam się na spotkanie z poszczególnymi właścicielami. Po obejrzeniu każdego domu miałam dylemat między dwoma budynkami. Nie różniły się od siebie zbyt wiele i każdy miał swój urok. Wspólnie z mężem wygraliśmy na loterii, pieniądze pozwoliły nam na kupno własnego biznesu. Długo zastanawiałam się nad inwestycją, nie wiedziałam którą branżę wybrać. Nadarzyła się okazja, ponieważ wystawiona na sprzedaż została wytwórnia opakowań Gdynia. Jako, że posiadaliśmy na koncie odpowiednią sumę pieniędzy postanowiliśmy negocjować cenę. Właściciel był chętny do negocjacji i zszedł nieco  ceny. Dobiliśmy targu, wytwórnia opakowań Gdynia była nasza. Miałam pewne doświadczenie w zarządzaniu przedsiębiorstwem więc szybko nauczyłam się wszystkiego co najważniejsze. Do pomocy miałam oczywiście dobra księgową i sprawnie funkcjonujący zespół logistyków. Firma szybko ruszyła z dalszą produkcją. Nie miałam kłopotów ze znalezieniem grona nowych klientów.