Skandynawskie wnętrza i uszkodzone kurtyny PCV

2014-06-13 17:36
Podczas ostatniego rozładunku towaru, kurtyny PCV naszego magazynu uległy uszkodzeniu. Nie mam pojęcia jak do tego doszło ale musiałam się tym zająć. Kurtyny PCV są niezwykle ważne, szczególnie że zajmujemy się sprzedażą żywności. Zapewniają dodatkowa ochronę przed kurzem i zanieczyszczeniami z zewnątrz. Zadzwoniłam do znanej mi firmy by zapytać o możliwość natychmiastowej realizacji zamówienia. To nie mogło czekać ponieważ niosłoby ze sobą poważne konsekwencje. Za drobna dopłatą obiecano mi wysyłkę towaru w ciągu trzech godzin. Byłam zachwycona taka propozycją więc bez namysłu się zgodziłam. Jeszcze tego samego dnia wieczorem zjawił się kierowca z towarem. Mogłam już odetchnąć z ulgą ponieważ następnego dnia zjawi się ktoś, kto dokona montażu. Miałam pewien pomysł. W moim mieszkaniu brakuje stylu. Kupowałam meble i dekoracje bez żadnego pomysłu i przyznam, że po latach widzę tego fatalne skutki. Pomyślałam, że najwyższy czas to zmienić więc włączyłam internet by poszukać inspiracji. Natknęłam się na skandynawskie wnętrza niemal w każdym poważanym serwisie. To było to, czego szukałam. Skandynawskie wnętrza opływały bielą, prostymi kształtami i sprawiały wrażenie porządku. Z pewnością moje mieszkanie wiele by zyskało na takiej aranżacji wnętrza. Postanowiłam zatrudnić projektanta wnętrz by zajął się salonem, kuchnia oraz sypialnią. Jestem bardzo ciekawa efektu, całkowicie powierzyłam swoje mieszkanie specjaliście. Na czas zmian wyprowadziłam się z domu by powrócić na gotowe efekty. W ciągu kilku dni zobaczyłam niesamowity efekt końcowy.