Tanie i nowe mieszkania w Ząbkach i w okolicy. Odtłuszczanie ścian przed malowaniem.

2014-10-02 22:35
 
Bardzo ciekawe oferty pojawiły się ostatnio w ogłoszeniach dotyczące tego osiedla które powstaje w Ząbkach. Tanie i nowe mieszkania w Ząbkach są bardzo ładne w stylu nowoczesnym jak najbardziej podobają się nie tylko mi ale też mojej żonie. Podobają nam się do tego stopnia, że postanowiliśmy pojechać tam na zwiedzanie tych mieszkań i okolicy bo nie wykluczone że będziemy poważnie myśleć nad kupieniem tam mieszkania. Mamy wszystko co potrzebne i właściwie już powinniśmy się rozglądać za swoimi czterema ścianami i dlaczego nie mógłby być ten moment. Duże i nowe mieszkania w Ząbkach nie są wcale takie drogie jak na nowo powstałe osiedle strzeżone dlatego sądzimy że czeka nas poważna decyzja którą będziemy musieli podjąć już niedługo. Wiadomo że najlepiej jak się coś robi to robić to dobrze. Niedawno postanowiłem pomalować nasze mieszkanie. Nigdy nie robiłem takich rzeczy nie miałem też w nich doświadczenia dlatego postanowiłem dowiedzieć się o tym w internecie. Poczytałem i dowiedziałem się że w moim przypadku gdy przez tyle czasu nie było ono odmalowywane będzie niezbędne odtłuszczanie ścian przed pomalowaniem. Na początku nie wiedziałem jak się do tego zabrać ale od tego jest internet żeby poszukać informacji które mogą być przydatne. Odtłuszczanie ścian przed malowaniem okazało się pestkę, następnego dnia pomalowałem ściany na kolor jaki wybrała moja żona i jestem ostatecznie zadowolony z  efektu jaki uzyskałem. Mam nadzieję że farba będzie na tyle dobrej jakości że nie będzie potrzebne kolejne malowanie w przeciągu pięciu lat. Jest to czasochłonne i zajęło mi to 3 dni.