Zegarki Corum, kradzież auta i sklep lokalizator samochodowy

2014-10-13 19:01
Miałam nieco wolnego czasu więc przeglądałam oferty sklepów internetowych. Mój syn niebawem skończy osiemnaście lat więc chciałam sprawić mu wyjątkowy prezent. Mąż i ja dobrze zarabiamy więc chcemy kupić Marcinowi dość drogi prezent. Zauważyłam na jednej ze stron zegarki Corum. Przyznam, że wyglądały zjawiskowo. Mimo iż były to klasyczne zegarki prezentowały się świetnie. Nie lubię kupować tego typu rzeczy przez internet więc znalazłam najbliższy sklep w okolicy. Udałam się tam w sobotni poranek. Pozostawiłam samochód na parkingu i weszłam do środka, powitała mnie sympatyczna obsługa. Poprosiłam o męskie zegarki Corum w nowoczesnym wydaniu. Z pewnością Marcinowi spodobają się dodatkowe funkcje zawarte w tarczy zegarka. Wybór był ogromny ale podjęłam decyzję. Wróciłam od razu do domu. Kilka tygodni temu mieliśmy bardzo nieprzyjemną sytuacje gdzie skradziono nam samochód z garażu. Na szczęście mieliśmy opłacone autocasco więc ubezpieczalnia zwróciła nam pieniądze. Niestety po naszym samochodzie ani śladu. Poruszanie się komunikacją miejska było zbyt uciążliwe więc niebawem kupiliśmy inny nowy samochód. tym razem jednak chcieliśmy bardziej się zabezpieczyć. Wracając z pracy zauważyłam sklep lokalizator samochodowy. To było to czego mi potrzeba. Udałam się tam by zapytać o montaż urządzenia GPS. Sklep lokalizator samochodowy znajdował się poza centrum miasta a na posesji zauważyłam warsztat samochodowy. Z pewnością na miejscu zamontują mi zakupiony nadajnik. Po wejściu do wewnątrz poprosiłam o jeden z lepszych nadajników z montażem.